2 reacties

  1. Gelukkig weer een P1800S gered van de schroothoop. Geweldig om te zien hoe deze klassieker er nu weer bij staat en de eigenaar in de zevende hemel is. Dat vind ik ook het mooie van CAR SOS, zij restaureren auto’s voor mensen die het echt verdienen.

    • Hoi Peter,

      Inderdaad goed te zien dat deze mooie klassiekers nog worden gered door een oprecht programma als Car SOS.

      Groet,
      Robert

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *