Puur genieten!
Wat een genot om zo’n klassieker te hebben! Ik heb me vanaf het begin aan voorgenomen er vooral van te gaan genieten en ‘m te laten rijden. Dat plan lukt aardig, want ik neem ‘m gemiddeld 2 à 3 keer… Lees verder
Wat een genot om zo’n klassieker te hebben! Ik heb me vanaf het begin aan voorgenomen er vooral van te gaan genieten en ‘m te laten rijden. Dat plan lukt aardig, want ik neem ‘m gemiddeld 2 à 3 keer… Lees verder