Jaarlijks onderhoud. (uitbesteed)
Zo één keer in de in de 4 à 5 jaar laat ik altijd een beurt geven om ook de punten na te laten kijken waar ik zelf te weinig kennis van heb.
Een goed adres hiervoor is altijd Combi Garage in Westerbroek. Echt een vertrouwd adres om je klassieker een keer goed te laten vertroetelen. Afijn, de Volvo 1800s is weer goed aangepakt, zoals o.a.:
- Handremkabels
- Fuseekogels
- Bobine
- Electronische ontsteking
- Bougie
- Montage Set
- Oliefilter
- Motorolie
- Remsysteem verversen
- Nog wat licht schade herstel aan de rechter portier
- etc.
Voorlopig kunnen we weer een tijdje er tegen aan. 😉